Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Kreatywna Małopolska 2

Chcesz z nami podjąć współpracę?

Skontaktuj się.

 

Dawid Szopa

tel. +48 690 049 500

dszopa@kpt.krakow.pl


W latach 2019-2023 Krakowski Park Technologiczny sp. z o.o. zrealizował projekt „Kreatywna Małopolska II” finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 3 Oś Priorytetowa Przedsiębiorcza Małopolska, Działanie 3.3 Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Promocja gospodarcza Małopolski.

 

Głównym celem Projektu „Kreatywna Małopolska II” była promocja gospodarcza Małopolski poprzez zwiększenie aktywności międzynarodowej małopolskich MŚP z sektora gier wideo oraz sektora IT i ICT. Projekt przysłużył się wzrostowi rozpoznawalności marki Małopolska oraz wzrostowi świadomości o potencjale gospodarczym Małopolski w sektorze gier wideo oraz IT i ICT na świecie. Wsparcie skierowane było do firm, które jako priorytet stawiają umiędzynarodowienie własnej działalności.

 

Łącznie w ramach Projektu odbyło się 19 wyjazdów oraz konferencji online oraz 4 spotkania networkingowe, w których łącznie wzięło udział 141 przedsiębiorców, w tym 97 unikatowych przedstawicieli firm.  Sprowadziliśmy do Polski 16 zagranicznych dziennikarzy, którzy uczestniczyli w konferencji Digital Dragons w latach 2022-2023, natomiast podczas wydarzenia Game Connection w Paryżu przedsiębiorcy mogli zaprezentować swoje projekty na stoisku wystawienniczym. W trakcie trwania projektu uczestnicy przeprowadzili 1 033 spotkań biznesowych, a łączny budżet projektu wyniósł ponad 2 miliony złotych.

 

Dzięki wszystkim tym działaniom przedsiębiorcy nawiązali setki nowych kontaktów biznesowych, które owocują nowymi międzynarodowymi partnerstwami i koprodukcjami, zwiększeniem rozpoznawalności regionu oraz rozwojem polskich przedsiębiorstw z sektorów kreatywnych.

 

Spośród korzyści, które Beneficjentom przyniósł udział w Projekcie „Kreatywna Małopolska II” zdecydowanie najczęściej wskazywali oni na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych (92,9%) oraz zdobycie nowej wiedzy (90,5%). Większość ankietowanych stwierdziła także, że Projekt pozwolił im na: poznanie konkurencji (61,9%), poznanie dobrych praktyk (54,8%) i promocję firmy oraz produktów i usług (52,4%).

 

Zrealizowane wyjazdy na zagraniczne prestiżowe konferencje i targi dotyczące branży growej oraz ICT:

 

  • Slush (Finlandia),
  • Web Summit (Portugalia),
  • Game Connection Paris (Francja),
  • Collision (Kanada),
  • Gamescom (Niemcy),
  • Tokyo Game Show (Japonia),
  • PAX EAST (USA),
  • PAX WEST (USA),
  • Game Developers Conference (USA),
  • GSMA Mobile World Congress (Hiszpania),
  • devcom Developer Conference (online),
  • PAX EAST (online),
  • Pocket Gamer Connects Digital (online),
  • White Nights (online).

 

Dzięki wszystkim tym działaniom przedsiębiorcy nawiązali setki nowych kontaktów biznesowych, które owocują nowymi międzynarodowymi partnerstwami i koprodukcjami oraz zwiększeniem rozpoznawalności regionu.

Dokumenty i zgłoszenia –  kliknij tutaj

Kontakt

tel. 12 640 19 40

fax 12 640 19 45

biuro@kpt.krakow.pl

Krakowski Park Technologiczny sp. z o.o.

ul. Podole 60

30-394 Kraków

NIP 675-11-57-834

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.