zamknij menu

Robisz gry, ale nie wiesz jak na nich zarabiać? A może zawsze chciałeś spróbować? Świetnie!

 

Krakowski Park Technologiczny wspólnie z GameDesire rozpoczynają projekt Game Academy: specjalistyczny kurs tworzenia gier komputerowych dla studentów i pracowników branży IT. Program Game Academy obejmuje cały proces tworzenia gry komputerowej. Będzie składał się zarówno z prelekcji jak i warsztatów dotyczących wiodących technologii prowadzonych przez najlepszych specjalistów z branży gier komputerowych.

W trakcie rocznego kursu uczestnicy zajęć zapoznają się z zagadnieniami związanymi z: game designem, zarządzaniem projektem tworzenia gry, najważniejszymi technologiami wykorzystywanymi w produkcji, podstawami marketingu i PR oraz pozyskiwaniem użytkowników, a także monetyzacji. Całość programu zostanie uzupełniona dwoma spotkaniami Developers Weekend, w trakcie których prelegenci będą służyć swoją wiedzą w rozwiązywaniu konkretnych problemów początkujących twórców.

W ramach Game Academy zaplanowano również realizację Programu Mentorskiego
– doświadczeni pracownicy GameDesire wspomogą twórców swoją wiedzą z zakresu projektowania, monetyzacji oraz innych zagadnień związanych z powstawaniem gier.

Prelegentami Game Academy będą pracownicy czołowych polskich i zagranicznych studiów produkujących gry, specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zarówno developerskim jak i edukacyjnym. Wśród obecnie potwierdzonych wykładowców są między innymi Paweł Miechowski (11bit Studios), Mateusz Janczewski (ATGames), Stan Just (CD PROJEKT RED), Paweł Weder (GameDesire) czy Grzegorz Mazur (Ville Monarch).

 Szczegółowy harmonogram wydarzeń, lista wszystkich prelegentów oraz bilety w cenie 30 zł są dostępne na stronie www.gameacademy.pl.

30.06-1.07.2017, GameAcademy: Technologie w grach vol. 1

Zapraszamy na GameAcademy #7, które odbędzie się w dniach 30 czerwca – 1 lipca w Krakowski Park Technologiczny i będzie poświęcone zagadnieniom technologii stosowanych przy produkcji gier komputerowych. Swoją wiedzą z tego obszaru będą się z Wami dzielić zaproszeni przez nas prelegenci, specjaliści, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem.

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA —-> http://rejestracja.gameacademy.pl/

 

7-8.04.2017, Game Academy: Game Design

 

GameDesire Company wspólnie z Digital Dragons zapraszają na kolejne spotkanie z cyklu GameAcademy – kursu tworzenia gier komputerowych prowadzonego przez najlepszych ekspertów z branży!
Kolejne wydarzenie GameAcademy odbędzie się w dniach 7 i 8 kwietnia w Krakowski Park Technologiczny i w całości będzie poświęcone zagadnieniom związanym z projektowaniem gier. Swoją wiedzą z tego obszaru będą się z Wami dzielić zaproszeni przez nas prelegenci, specjaliści, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem!
Obok prelekcji uruchamiamy również bezpłatny Program Mentorski! Jeśli macie swój projekt gry, pomysł lub prototyp i chcielibyście go skonsultować z weteranami branży, to właśnie miejsce dla Was! Swoje projekty możecie zgłaszać w tym miejscu: http://gameacademy.pl/program-mentorski

 

 

03-04.02.2017,  Game Academy: Game Art i Grafika w grach

3.02.2017:
17:00 ★ Piotr Zgodziński (GameDesire) – Blender – kompletny ekosystem tworzenia treści 3D dla małych zespołów

18:00 ★ Tomasz Stefański (GameDesire) – Ewolucja grafiki 3D w grach komputerowych

19:00 ★ Bartosz Kaproń (Bloober Team) – Nowy porządek świata – VR, nowy gatunek w sztuce

 

4.02.2017

11:00 ★ Konrad Czernik (Techland) – Projektowanie postaci do gry video

12:00 ★ Adam Śmietański (11 bit Studios) – Concept Art – komunikacja wizualna w zespole

13:00 ★ Magda Radziej (Flying Wild Hogs) Environment concept art – projektowanie świata gry

13-14.01.2017,  Game Academy: Zarządzanie PROJEKTEM GAMINGOWYM

Zarządzanie projektem gamingowym

Cykl życia produktu, road mapy, milestony, deadliny. Jak ułożyć procesy w firmie gamedevowej? 

Własne studio – jak zacząć? Rola producenta i product ownera w teamie? Po co nam producent i product owner i czym się zajmują? Jakie są różnice między tymi stanowiskami? Role w firmach gamedevowych. Czyli kto jest kim w studiu developerskim? Budżetowanie produkcji. Co, kiedy i za ile? Minimum Valuable Product w grach czyli kiedy skończyć prototypowanie?

13.01.2017:
17:00 ★ Artur Staszczyk (GameDesire) – Cykl życia produktu, road mapy, milestony, deadliny. Jak ułożyć procesy w firmie gamedevowej?

18:00 ★ Maciej Mróz (GameDesire) – Budżetowanie produkcji. Co, kiedy i za ile?

19:00 ★ Stan Just (CD Project RED) – Wprowadzenie do zarządzania produkcją gier wideo

 

14.01.2017

11:00 ★ Mikołaj Sobczyk (GameDesire) – Role w firmach gamedevowych. Czyli kto jest kim w studiu developerskim?

12:00 ★ Paweł Miechowski (11bit Studio)) – Własne studio – jak zacząć?

13:00 ★ Mateusz Janczewski (ATGames) – Zarządzanie kreatywnością

14:00 ★ Piotr Żygadło (Robot Gentleman) – Nie tylko Scrum – alternatywne metody zarządzania pracą


 

18.10.2016, Game Academy: WSTĘP 

 

 

Tytuł: Co wspólnego ma poker ze Starcraftem? Podobieństwa są wszędzie, czyli wszystkie gry są takie same.

Prelegent: Piotr Rusewicz (GameDesire)

Opis: U podstaw wszystkich gier wideo stoją podobne zasady i mechaniki. To w nich łączy się sztuka, matematyka, historia, kultura i inżynieria. Chcemy Wam pokazać jak to wykorzystać, jak znajdować podobieństwa i przede wszystkim dlaczego oraz jak grać, żeby wynieść z tego jak najwięcej.

BIO: Piotr Rusewicz, rocznik 1988. Z wykształcenia pedagog-terapeuta. Senior Game Designer w GameDesire, były dziennikarz growy, scenarzysta komiksowy oraz marketingowiec. Zajmuje się grami free-to-play oraz premium. Ulubione gatunki – gry arcade culture, bijatyki, RPG, racery, platformery.

 

Tytuł: Marz / Kreuj / Wydaj

Prelegent: Patryk Polewiak (Polyslash)

Opis: Jak wygląda skalowanie projektu? Gdzie szukać środków na sfinansowanie gry? Od marzeń, przez ciężką harówkę po godzinach, na własnej firmie kończąc. Czyli historia robienia gry małym zespołem przez lat kilka.

BIO: Patryk Polewiak, projektant, producent i współzałożyciel krakowskiej firmy Polyslash, mieszczącej się w KPT. Od pięciu lat w branży elektronicznej rozrywki, a od roku przedsiębiorca realizujący własne projekty gier. Ambitny marzyciel, szukający ciekawych pomysłów i inicjatyw. Prywatnie – fan i twórca horroru w każdej formie, początkujący wiolonczelista i amator sushi.

 

Więcej:  Game Academy

Kontakt
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies, dzięki temu staje się łatwiejsza w obsłudze.