Mentorzy

Piotr Żygadło

Z zamiłowania i zawodowo pasjonat tematyki związanej z organizacją pracy i prowadzeniem projektów. Od kilkunastu lat prowadzi i doradza zespołom tworzącym gry komputerowe.  W przeszłości związany między innymi z Robot Gentleman, Artifex Mundi i kilkoma mniejszymi firmami tworzącymi i inwestującymi w gry casualowe. Aktywny działacz na rzecz rozwoju środowiska gamedevu, szczególnie w Krakowie i Poznaniu

Mateusz Janczewski

Swoją przygodę w branży gier rozpoczął w 2011 roku, w firmie Vivid Games. Przez pierwsze dwa lata odpowiadał za jej łódzki oddział, w którym stworzono takie tytuły, jak: Neon Blitz i Ski Jumping Pro. Na swoim koncie ma ponad 20 projektów różnego typu i na różne platformy. Współpracę z Vivid Games zakończył jako Starszy Producent odpowiadając za powstanie gry Real Boxing na platformy PC i Mac, a także pomagając w ostatniej fazie produkcji gry Godfire: Rise of Prometheus. Następnie dołączył do ATGames, żeby brać udział w tworzeniu takich produkcji jak Another Case Solved, Puzzle Craft 2 i Full of Stars. Obecnie pracuje w warszawskim studiu Techlandu. Na Politechnice Łódzkiej prowadzi zajęcia z promocji i marketingu gier komputerowych oraz zarządzania projektami zespołowymi.

Pascal Luban

Pascal jest niezależnym dyrektorem kreatywnym i game designerem. Mieszka w Paryżu. Zajmuje się projektowaniem gier od 1995 roku, realizował zlecenia dla topowych studiów i wydawców takich, jak Activistion, SCEE, Ubisoft czy DICE. Warto wymienić w szczególności jego pracę jako lead level deisgnera nad multiplayerowym trybem walki w Splinter Cell – Pandora Tomorrow i Chaos Theory, lead game designera przy Alone In The Dark – The New Nightmare oraz dyrektora kreatywnego przy Wanted – Weapons of Fate. Obok doświadczenia w grach na konsole, Pascal pracuje także nad grami mobilnymi (Wars & Battles, Hockey Legends, Tropical Wars). Jego produkt The One Hope, wydany przez Gmedia, otrzymał nagrodę Best in Gaming podczas Digital Media Awards of Dublin w 2009. Pascal pełni funkcję design konsultanta dla Kainuu Gaming Cluster w Finlandii i prowadzi warsztaty w całej Europie. Regularnie pisuje dla gamasutra.com.

Natalia Dołżycka

Konsultant ds. marketingu online, na co dzień współpracujący z branżą gier i IT. W przeszłości zajmowała m.in. stanowisko Creative Managera w Positive Power – jednej z największych agencji interaktywnych na Śląsku, gdzie razem z zespołem tworzyła strategie marketingowe dla takich firm jak KLER S.A., INTERSPORT S.A. czy największy w Polsce outdoorowy sklep internetowy, 8a.pl. Obecnie zajmuje się przede wszystkim doradztwem marketingowym dla branży gier, startupów, projektów IT i biznesów online, a także szkoleniami dla twórców gier indie.

Ten Square Games

Wrocławska spółka Ten Square Games została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala. Od 2015 roku studio koncentruje się głównie na grach mobilnych, dystrybuowanych bezpłatnie w modelu F2P. Ten Square Games ma na koncie ponad 250 gier, a łączna liczba pobrań gier na całym świecie przekroczyła 330 mln. Spółka zatrudnia obecnie 120 osób.

Jan Chichłowski

 

Zaczął pracę w Vivid Games w 2013 roku. Wcześniej pracował 8 lat na seniorskich pozycjach managerskich w sektorze farmacji. W Vivid Games prowadził całą markę Real Boxing oraz Highway Getaway. Jego głównymi obszarami działań są koordynowanie produkcji nowych projektów oraz aktualizacji, planowanie strategiczne oraz realizowanie założonych celów biznesowych. Obecnie odpowiada za nowy brand wydawniczy Mindsense Games, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii produktowych z uwzględnieniem wszystkich aktualnych trendów rynkowych. Jego największy dotychczasowy sukces to pozyskanie największego bokserskiego IP od Hollywoodzkiego wydawcy – MGM – Rocky, a także wypromowanie marki Real Boxing.

Kamila Dulska

Prawnik specjalizujący się w doradztwie w zakresie prawa handlowego, ze szczególnym uwzględnieniem tzw. corporate governance oraz relacji inwestorskich. Związana z branżą gier poprzez współpracę z Fundacją Indie Games Polska, jak również poprzez bieżącą obsługę prawną zarówno wydawców, jak i deweloperów w kwestiach umów inwestycyjnych, wydawniczych oraz bieżącej działalności spółek i studiów.

Paweł Owczyński

Pracował przy game developmencie m.in. w CI Games, Techlandzie, Tate Interactive, Deck 13.

BoomBit tworzy proste, multiplayerowe gry arkadowe, od których ciężko się oderwać. Dają dużo satysfakcji, są trudne, ale niezwykle wciągające.

Patryk Hamerlak

Ponad 15 lat doświadczenia w branży rozrywki interaktywnej i technologii. Dziennikarz, marketer, wieloletni konsultant współpracujący z VC przy budowaniu strategii. Założyciel studia odpowiedzialnego za projekty z milionami pobrań. Jako Head of Publishing w Vivid Games odpowiedzialny m.in. za ocenę i pozyskiwanie projektów zewnętrznych.

Vivid Games to wiodące polskie studio tworzące gry mobilne. Dzięki Real Boxing – ich flagowej produkcji uważanej za najlepszą bokserską markę mobilną na świecie –  zdobyli globalny zasięg i pewność, że są gotowi dostarczać najwyższej jakości mobilną rozrywkę.

Karol Drzymała

Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału EiTI. Od 2007 roku związany z BlueSoft, gdzie przeszedł ścieżkę od szeregowego programisty do team leadera. Współtworzył systemy dla największych klientów z branży telekomunikacyjnej. Założyciel Orbital Knight (poprzednio Tabasco Interactive), które początkowo było jednoosobową komórką w ramach Bluesoft, a obecnie zatrudnia blisko 20 osób. Do jego największych sukcesów należy zaliczyć serię gier Kickerinho, w które obecnie gra ponad 10 milionów użytkowników.

Orbital Knight

Orbital Knight to niezależne, polskie studio tworzące gry, skupiające się na robieniu gier mobilnych o wysokiej jakości. Firma została założona w 2012 roku, początkowo jako Tabasco Interactive, po czym zmieniła nazwę na obecną. Nowa nazwa oddaje ducha całego teamu – właśnie w taki sposób robią gry, łącząc esencję oldskulu z nowinkami ze świata mobilnego gamingu. Orbital Knight składa się 16 rycerzy, którzy aktualnie pracują nad kilkoma grami.

Marek Wylon

Absolwent Informatyki AGH. Zajmuje się produkcją gier od roku 1995. Właściciel GameDesire, inwestor.

Kontakt

tel. 12 640 19 40

fax 12 640 19 45

 

 

biuro@kpt.krakow.pl

Krakowski Park Technologiczny sp. z o.o.

ul. Podole 60

30-394 Kraków

 

NIP 675-11-57-834

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.